Surf&Durf is een stichting zonder winstoogmerk.

Surf&Durf onderscheidt zich door het stoere karakter van surfen dat als middel ingezet wordt om de gewenste doelen te bereiken. Tevens is het onderdeel worden van de subgroep surfers een essentieel aspect in het ontwikkelen van de eigen identiteit en een grotere basis voor sociale steun. Dit innovatieve aanbod richt zich op beleving, ontwikkeling en ervaringen door middel van een individuele benadering.

Bestuur en commisies

Surf&Durf heeft een controlerend bestuur die helpt de groeidoelstellingen van de stichting te realiseren. Het bestuur bestaat uit een voorzitter, secretaris, penningmeester en algemeen bestuurslid.

Oprichters

Golfsurfen inzetten als medium bij de uitvoering van psychische behandeltrajecten. Dat klinkt goed. Startend met een theoretisch onderzoek, hebben Tosca en Veerle vervolgens ook praktische ervaringen opgedaan in diverse (inter)nationale surfprojecten.

Vrijwilligers

Surf&Durf werkt met gediplomeerde psychomotorische therapeuten met ervaring met de doelgroep. Zij worden ondersteund door vrijwilligers.